Istorija Just-a
Putovanje u izuzetnu istoriju: od 1930., svijet švicarske kvalitete.
Od 1930. godine, svet švajcarskog kvaliteta
Priča našeg osnivača Ulriha Jistriha je epopeja koja je započela pre 90 godina u Švajcarskoj i koja je kroz vreme prenela kvalitet i vrednosti Just-a širom sveta: uspeh koji traje decenijama i koji raste iz dana u dan.
Period od 1920-1940. godine

1932.
Sa brendom „Just“, povezanim sa prezimenom osnivača, učvršćuje se preduzetnički projekat Ulriha Jistriha: ponuditi proizvode izuzetnog kvaliteta za ličnu dobrobit i negu domaćinstva. Tako nastaju prve Just četke proizvedene u Valcenhauzenu, čiji oblik, kao i tada, inspiriše današnji logo Just-a.

1937.
Izuzetna proizvodnja i iskreno interesovanje za potrebe ljudi: vrednosti Just-a imaju korene još od samog početka. Zbog toga Ulrih bira sistem direktne prodaje koji može ponuditi konkretne mogućnosti zaposlenja i deljenje strasti, ljubaznosti i pažnje: već za nekoliko godina, „Just prodajnih konsultanata“ ima više od 100.

Četrdesete - Pedesete godine
1948.
Nakon detaljnih studija i istraživanja, Just u roku od nekoliko godina potvrđuje proizvodnju kozmetike za dobrobit cele porodice. Počevši od prvih proizvoda za kupanje i negu kose i stopala, asortiman Just-a se širi i postaje sve bogatiji i potpuniji. U sve veći broj domova proizvode donosi tim od 200 prodajnih saradnika, ambasadora slogana „Ono što Just donosi je dobro“.


Šezdesete - Sedamdesete godine
Osamdesete - Devedesete godine


1984.
Just proizvodi stižu u Italiju, gde bivaju dočekani sa znatiželjom i oduševljenjem, te ubrzo postižu uspeh. Na čelu su četvoro hrabrih i dalekovidih preduzetnika poput Ulriha Jistriha: Anđelo Salvatori, Graciela Zanini, Klaudio Hoelbling i Adriano Novarina. Iste godine, organizacija prodaje Just-a stiže i u Austriju.
1989-1997.
Poslednje godine 20. veka obeležene su novim fazama širenja poslovanja: u Sjedinjene Američke Države, gde je Just prisutan od 1989. godine sa Suisse Just America, i od 1995. godine sa proizvodnim pogonom u Argentini, posvećenim južnoameričkom tržištu; u drugoj polovini devedesetih i u Mađarsku i Sloveniju.
Upravo slovenačko tržište predstavlja prvu fazu međunarodne ekspanzije kompanije Just Italia, koja će i u narednim godinama uspešno nastaviti da prelazi nacionalne granice.

Dvehiljadite - danas

2025.
Just proizvodi stižu i u našu zemlju sa svojom porukom prirode, blagostanja i međusobne povezanosti.



