Istorija Just-a

Putovanje u izuzetnu istoriju: od 1930., svijet švicarske kvalitete.

Od 1930. godine, svet švajcarskog kvaliteta

Priča našeg osnivača Ulriha Jistriha je epopeja koja je započela pre 90 godina u Švajcarskoj i koja je kroz vreme prenela kvalitet i vrednosti Just-a širom sveta: uspeh koji traje decenijama i koji raste iz dana u dan.

Izaberite period
  • ’20-e / ’30-e godine
  • ’40-e i ’50-e godine
  • ’60-e i ’70-e godine
  • ’80-e i ’90-e godine
  • 2000-e – danas

Period od 1920-1940. godine

1930.

Godine 1930, nakon značajnog profesionalnog iskustva u Argentini, mladi i preduzimljivi Ulrih Jistrih se vraća u svoj rodni grad (Valcenhauzen, u švajcarskom kantonu Apencel) kako bi obnovio porodičnu delatnost proizvodnjom četki koje će se prodavati isključivo putem direktne prodaje od vrata do vrata.

1932.

Sa brendom „Just“, povezanim sa prezimenom osnivača, učvršćuje se preduzetnički projekat Ulriha Jistriha: ponuditi proizvode izuzetnog kvaliteta za ličnu dobrobit i negu domaćinstva. Tako nastaju prve Just četke proizvedene u Valcenhauzenu, čiji oblik, kao i tada, inspiriše današnji logo Just-a.

storia-2n (1)

1937.

Izuzetna proizvodnja i iskreno interesovanje za potrebe ljudi: vrednosti Just-a imaju korene još od samog početka. Zbog toga Ulrih bira sistem direktne prodaje koji može ponuditi konkretne mogućnosti zaposlenja i deljenje strasti, ljubaznosti i pažnje: već za nekoliko godina, „Just prodajnih konsultanata“ ima više od 100.

Četrdesete - Pedesete godine

1940.

Sve više posvećen svom cilju da ljudima pruži blagostanje, vizionarski i dalekovidi um Ulriha Jistriha dostiže vrhunac: formulisanje kozmetike na bazi najkvalitetnijih prirodnih sastojaka, inspirisane bujnim švajcarskim pejzažima i tradicionalnom biljnom medicinom.

1948.

Nakon detaljnih studija i istraživanja, Just u roku od nekoliko godina potvrđuje proizvodnju kozmetike za dobrobit cele porodice. Počevši od prvih proizvoda za kupanje i negu kose i stopala, asortiman Just-a se širi i postaje sve bogatiji i potpuniji. U sve veći broj domova proizvode donosi tim od 200 prodajnih saradnika, ambasadora slogana „Ono što Just donosi je dobro“.

Šezdesete - Sedamdesete godine

1960-1966.

Šezdesete godine započinju u znaku razvoja: na čelo firme, uz Ulriha, dolazi druga generacija porodice Jistrih— Ernst i Hansruedi. Sredinom decenije, proizvodni pogoni u Valcenhauzenu se dodatno proširuju, dok Just prelazi švajcarske granice otvaranjem prodaje u Nemačkoj.

Osamdesete - Devedesete godine

1984.

Just proizvodi stižu u Italiju, gde bivaju dočekani sa znatiželjom i oduševljenjem, te ubrzo postižu uspeh. Na čelu su četvoro hrabrih i dalekovidih preduzetnika poput Ulriha Jistriha: Anđelo Salvatori, Graciela Zanini, Klaudio Hoelbling i Adriano Novarina. Iste godine, organizacija prodaje Just-a stiže i u Austriju.

1989-1997.

Poslednje godine 20. veka obeležene su novim fazama širenja poslovanja: u Sjedinjene Američke Države, gde je Just prisutan od 1989. godine sa Suisse Just America, i od 1995. godine sa proizvodnim pogonom u Argentini, posvećenim južnoameričkom tržištu; u drugoj polovini devedesetih i u Mađarsku i Sloveniju.
Upravo slovenačko tržište predstavlja prvu fazu međunarodne ekspanzije kompanije Just Italia, koja će i u narednim godinama uspešno nastaviti da prelazi nacionalne granice.

Dvehiljadite - danas

2002-2016.

Treća generacija porodice Jistrich, sa Marcelom i Hansuelijem Jistrihom, pridružuje se upravljanju matičnom kompanijom. Just proizvodi su sada rasprostranjeni širom sveta zahvaljujući oko 60.000 konsultanata i stižu na tržišta kao što su Afrika i Japan. Otvaranje nove proizvodne jedinice Just International, ponovo u Valcenhauzenu, Švajcarska, predstavlja konkretan dokaz da kompanija nastavlja svoju priču u novom, tehnološki naprednom prostoru, gde kvalitet i metoda nalaze svoj dom, i dalje inspirisani prirodom i jedinstvenom formulativnom filozofijom.

2025.

Just proizvodi stižu i u našu zemlju sa svojom porukom prirode, blagostanja i međusobne povezanosti.